Home » , , , , » Min granne Totoro (1988) Fullständig Strömning

Min granne Totoro (1988) Fullständig Strömning

online streaming Min granne Totoro i högsta kvalitet. spela film Min granne Totoro i topp videoformat. spela strömmande Min granne Totoro i hög kvalitet. ladda ner film Min granne Totoro i hd-format. fullständig film streaming Min granne Totoro i bästa look videoformat.


du kan se nu totalt beskrivning av Min granne Totoro nedan:
  • Originaltitel : となりのトトロ
  • Film titel i ditt land : Min granne Totoro
  • År av film : 1988
  • Genrer av film : Fantasy, Animerat, Familj,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 1988-04-16
  • Företag av film : Studio Ghibli, Nibariki, Tokuma Japan Communications Co. Ltd.,
  • Länder film : Japan,
  • Språk film : 日本語,
  • Varaktighet film : 120 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 8
  • Youtube ID för filmen : TuLX50_5UAI
  • Översättning av film : NL,NB,DE,JA,RU,ZH,FI,HU,PT,DA,SV,PL,CS,HE,UK,NO,PT,EN,ZH,TR,CA,KO,FR,ES,IT,EL,SR,SK,BG,EO,
  • Maska av film :Shigesato Itoi (Tatsuo Kusakabe (voice)), Masashi Hirose (Kanta no otôsan (voice)), Chika Sakamoto (Mei (voice)), Yûko Maruyama (Kanta no okâsan (voice)), Sumi Shimamoto (Yasuko Kusakabe (voice)), Noriko Hidaka (Satsuki (voice)), Hitoshi Takagi (Totoro (voice)), Toshiyuki Amagasa (Kanta (voice)), Shigeru Chiba (Kusakari-Otoko (voice)), Tanie Kitabayashi (Kanta no obâsan (voz))

0096283

Min granne Totoro är den idealiska film tillhandahålls av Studio Ghibli, Nibariki, Tokuma Japan Communications Co. Ltd., som har en beskrivning av filmen är "Systrarna Satsuki och Mei har precis flyttat till ett stort gammalt hus på landet med sin pappa. Mamman ligger på ett sjukhus i närheten, men alla längtar och hoppas att hon snart ska få komma hem. Först blir syskonen lite rädda i allt det nya men snart upptäcker de att det finns något magiskt i huset och runtom.På en av sina promenader i skogen vid huset träff ar de sin nya granne, Totoro, en stor lustig varelse som är skogens väktare. Tillsammans med honom och kattbussen, världens bästa transportmedel, börjar ett underbart äventyr.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och störst starring aktörer.

att titta på först ta reda på om den här filmen är jag inte helt säker i händelse i den typ av idé eller på annat sätt. Efter att ha sett det Jag ska bara använda att uttrycka där jag verkligen uppskattar. Jag rekommenderar starkt den här filmen för dem som har passion för genre Fantasy, Animerat, Familj, . Du kan ha möjlighet att titta på den för ingenting helt enkelt genom att klick en knapp och registrera, kan du möjligen få titta många och många senaste filmtitlar utan kostnad.

... ladda ner hela Min granne Totoro i högkvalitativ video 1080p ....




Animation : Yoshinori Kanada, Original Music Composer : Joe Hisaishi, Background Designer : Kiyomi Ôta, Animation : Makoto Tanaka, Producer : Ned Lott, Animation Manager : Yasuko Tachiki, Producer : Tohru Hara, Background Designer : Shinji Kimura, Executive Producer : Yasuyoshi Tokuma, Background Designer : Toshio Nozaki, Line Producer : Eiko Tanaka, Animation Supervisor : Yoshiharu Sato, Background Designer : Makoto Shiraishi, Background Designer : Yôji Takeshige, Director : Hayao Miyazaki, Background Designer : Yuko Matsuura, Animation : Toshio Kawaguchi, Animation : Shinji Otsuka, Background Designer : Hidetoshi Kaneko, Background Designer : Kiyoko Sugawara, Animation Manager : Hitomi Tateno, Background Designer : Keiko Tamura, Editor : Takeshi Seyama, Animation : Hideko Tagawa, Background Designer : Tsuyoshi Matsumuro, Animation : Katsuya Kondô, Executive Producer : Rick Dempsey, Background Designer : Nobuhiro Otsuka, Casting : Ned Lott, Animation : Makiko Futaki, Animation : Masako Shinohara, Background Designer : Sadahiko Tanaka, Background Designer : Akira Yamagawa, Writer : Hayao Miyazaki, Background Designer : Junko Ina, Art Direction : Kazuo Oga, Background Designer : Hajime Matsuoka, Director of Photography : Mark Henley, Background Designer : Masaki Yoshizaki, Animation : Masaaki Endo, Animation : Hirômi Yamakawa, Animation : Tsukasa Tannai, Animation : Komasa, Animation : Tensai Okamura
Ja, nu du kan se film involverar Min granne Totoro helt längd och hitta den länk till detta video Min granne Totoro i högupplöst format.


Tags: japan, mother, sister sister relationship, supernatural powers, leave, village, hospital, new neighbor, moving, new home, magical creature, cute, anime,

You've just seen the movie categories Action / Animerat / Familj / Fantasy / ventyr titled Min granne Totoro (1988) Fullständig Strömning. You can bookmark this page with the URL http://svenskafilmertalet.blogspot.com/2016/06/min-granne-totoro-1988-fullstandig.html. Thank you!
Min granne Totoro (1988) Fullständig Strömning 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Svenska Filmer Talet - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger