Home » , , , , » Spela för mig (1946) Spela Film

Spela för mig (1946) Spela Film

titta på strömmande Spela för mig i högkvalitativ video. ladda ner film Spela för mig i bästa videoformat. fullständig film streaming Spela för mig i hög kvalitet. titta hela filmen Spela för mig i högupplöst format. ladda ner hela Spela för mig i högsta kvalitet.


kommer du att märka en omfattande beskrivning av Spela för mig nedan:
  • Originaltitel : Make Mine Music
  • Film titel i ditt land : Spela för mig
  • År av film : 1946
  • Genrer av film : Animerat, Familj, Music,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 1946-04-26
  • Företag av film : RKO Radio Pictures, Walt Disney Productions,
  • Länder film : United States of America,
  • Språk film : English,
  • Varaktighet film : 75 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 5
  • Youtube ID för filmen : ElnqVbngjy0
  • Översättning av film : DA,NB,FR,DE,NL,FI,NO,ZH,PT,HE,ES,PT,RU,EN,IT,SV,KO,
  • Maska av film :Jerry Colonna (Narrator (segment "Casey at the Bat") (voice)), The Pied Pipers (Themselves (voice) (as Pied Pipers)), Sterling Holloway (Narrator (segment "Peter and the Wolf") (voice)), Dinah Shore (Herself (voice)), Benny Goodman (Himself), David Lichine (Himself (as Lichine)), Nelson Eddy (Narrator / Characters (segment "The Whale Who Wanted to Sing at the Met") (voice)), Andy Russell (Himself (voice)), Tania Riabouchinskaya (Herself (as Riabouchinska)), The King's Men (Themselves (voice) (as King's Men)), Ken Darby (Themselves (voice) (as Ken Darby Chorus))

0038718

Spela för mig är bäst film skapad av RKO Radio Pictures, Walt Disney Productions, som presenterar en beskrivning av filmen är "Ridån går upp och på scenen står en enastående ensemble redo! Här bjuder bland annat Benny Goodman på sköna jazziga toner i ”All the Cats Join In“. I ”Blue Bayou“ får du följa med på en magisk upplevelse i blåskimrande toner och i berättelsen ”Casey at the Bat“ står slagträ och slagverk sida vid sida. Make Mine Music innehåller också den klassiska filmen ”The Whale Who Wanted to Sing at the Met“ och många fler!". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och störst starring aktörer.

om du har försöka att gå till Filmer efter titel Spela för mig, du är på beslaget hemsida. Här kan du se framåt till gratis eller ladda ner den av din mobil enhet genom att klicka på knappen Hämta. också du kan titta massor senaste filmtitlar utan kostnad genom att registrera vara medlem. dig exklusivt tar 2 minuter för att prenumerera såväl som obegränsad senaste filmerna gratis

... fullständig strömning Spela för mig i bästa look videoformat 720p ....




Animation : John Lounsbery, Background Designer : Merle Cox, Animation : Les Clark, Story : Homer Brightman, Story : Dick Huemer, Director : Robert Cormack, Director : Jack Kinney, Director : Clyde Geronimi, Animation : Ollie Johnston, Director : Hamilton Luske, Director : Joshua Meador
säker, nu du kan se film avseende Spela för mig 100% längd och få den url till detta film Spela för mig i bästa kvalitet.


Tags: musical,

You've just seen the movie categories Animerat / Dokumentr / Familj / Komedi / Music titled Spela för mig (1946) Spela Film. You can bookmark this page with the URL http://svenskafilmertalet.blogspot.com/2017/07/spela-for-mig-1946-spela-film.html. Thank you!
Spela för mig (1946) Spela Film 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Svenska Filmer Talet - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger